HTML

Archívum

11.
július

Miért

Borderline  |  3 komment

Egy fejletlen szociális érzékkel rendelkező értelmes fiatalember vagyok, aki alkalmazkodóképessége révén rengeteget képes változni élete folyamán. Mostantól ezt a szart fogom használni arra, hogy számon tartsam hogy mi voltam és mi leszek.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://daydream.blog.hu/api/trackback/id/tr372145285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KoNdY (törölt) 2010.08.03. 15:37:23

sztem mindent le kéne irnod
csak igy lehet tulelni ha nincs1 normális ember, akit érdekelne,hogy mi a szar van veled...

KoNdY (törölt) 2010.08.03. 15:38:39

am tudod, mi a berderline??

Borderline 2010.08.04. 12:21:53

tudom, egyik ismerösömnek az van. pont az miatt nem engedi hogy meglátogassam, pedig "ismerjük" már egymást lassan 4 éve. ahogy alakulnak mostanában a dolgai, még az is lehet hogy az idei az utolsó.
én viszont egészen más kontextus miatt választottam ezt a becenevet. konkrétan tudom hogy bizonyos helyzetekben hogyan kellene az emberekkel viselkednem, de gyakorlatilag nem azt teszem aminek zsigerböl jönnie kéne. ilyen buta egyveleg vagyok, aki a normális/határozott és az abszolut béna/antiszoc között mozog valami határon.
süti beállítások módosítása